Obchodné podmienky internetového obchodu SHOPLINE.SK

  1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

    • Nákup v internetovom obchode Shopline.sk môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
    • Zaslaním objednávky na tovar dáva zákazník súhlas s týmito podmienkami.
    • Predávajúci: spoločnosť TAURI, s.r.o. so sídlom Boženy Nemcovej 27, 977 01 Brezno, IČO – 36644650, IČ DPH – SK2022117944. Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Banskej Bystrici, vložka č. 11169/S, oddiel: Sro.
    • Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.
    • Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu Shopline.sk.
  2. OBJEDNÁVANIE TOVARU

    • Kupujúci si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke internetového obchodu Shopline.sk.
    • Tovar si môže objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode (prípadne si môže tovar objednať emailom na adrese objednavky@shopline.sk ).
    • Po odoslaní objednávky dostane kupujúci potvrdenie o doručení objednávky.
    • Po potvrdení objednávky vznikne obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných obchodných podmienok.
    • Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
    • Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho je možné telefonicky, alebo mailom, po celú dobu vybavovania objednávky, pokiaľ však nie je už tovar vyexpedovaný
    • Každá objednávka musí obsahovať:
      • Meno kupujúceho
      • Poštovú adresu pre doručenie tovaru
      • Telefonické číslo a email
      • Objednávací kód tovaru alebo presný názov tovaru
      • Počet kusov z každej položky tovaru
      • Dátum vystavenia objednávky
      • Spôsob úhrady za tovar
      • Spôsob prepravy a prevzatia tovaru
    • Objednávka pre právnické osoby musí obsahovať aj:
      • IČO a SK DIČ spoločnosti
      • Kontaktnú osobu a telefón
      • Fakturačnú adresu (ak je iná ako adresa dodania)
    • Ďalšie informácie o objednávaní tovaru nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ .
  3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY

    • Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:Pred prevzatím tovaru:
      • bankovým prevodom
      • TatraPay

      Pri prevzatí tovaru:

      • kuriérnou dobierkou
      • osobne
    • Ak zákazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 10 dní od potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiť objednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
    • V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný bude objednaný tovar a prepravné náklady.
    • Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách a platia výhradne pre nákup v internetovom obchode Shopline.sk.
    • Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien tovaru.
    • Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v čase objednania tovaru.
  4. DODACIE PODMIENKY

    • Objednaný tovar bude odoslaný kupujúcemu zvoleným spôsobom (kuriérnou službou alebo osobne).
    • Tovar ktorý je dostupný skladom, bude odoslaný kupujúcemu do dvoch pracovných dní od potvrdenia objednávky. Pri platbe pred prevzatím tovaru do dvoch pracovných dní od prijatia platby na účet predávajúceho.
    • V prípade, že pri vybranom tovare je uvedená dlhšia dodacia lehota, tovar bude dodaný podľa tohto termínu, maximálne do 15 pracovných dní.
    • Kupujúci bude oboznámený o presných dodacích lehotách aj pri potvrdení objednávky.
    • Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady vo výške:
    • 4,99 € pri platbe na dobierku a zaslaní kuriérnou službou
    • 3,99 € pri platbe vopred (platba prevodom, TatraPay) a zaslaní kuriérnou službou
  5. VÝMENA / VRÁTENIE TOVARU
    • Zakúpený tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru kupujúcim.
    • Tovar musí byť schopný ďalšieho predaja: nepoškodený, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale, s kompletným príslušenstvom, zo štítkom, faktúrou.
    • Prepravné náklady na dodanie tovaru sa nevracajú.
    • Najneskôr do 15 dní od dodržania tovaru, bude suma za vrátený tovar odoslaná kupujúcemu, na jeho bankový účet alebo adresu.
    • Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku, dobierky nepreberáme.
    • Pre urýchlenie vrátenia tovaru vyplňte prosím tento “formulár”,
  6. REKLAMÁCIE A SERVIS
    • Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa zakúpenia.
    • Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
    • Pre uplatnenie reklamácie tovaru je potrebné vyplniť “reklamačný formulár”, následne po vyplnení tovar zaslať na našu adresu, spolu s kópiou daňového dokladu(faktúry), na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
    • Pre bezproblémové začatie reklamačného procesu je potrebné k reklamovanému výrobku priložiť kópiu faktúry resp. pokladničného bloku,ktorý je dokladom začiatku užívania- teda začiatkom plynutia záručnej doby.
    • Reklamovaný tovar musí byť kompletný, pokiaľ možno v originálnom obale, krabica nemusí byť súčasťou.
    • Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
    • Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je nutné zaslať na opravu výrobcovi. Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu u výrobcu.
    • Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené živelnou pohromou.
    • Reklamácie vybavujeme podľa Občianského zákonníka (ďalej len OZ – zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov) a zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení zákona č. 397/2008 Z.z.
    • Predtým ako tovar zašlete na reklamáciu je dobré si prečítať “Návod na používanie, údržbu a ošetrovanie výrobku
  7. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV A GDPR
    • sme internetový eshop ktorý prevádzkuje predaj športového oblečenia a obuvi.
    • poverený zamestnanec zodpovedný za správu osobných údajov vo firme (DPO, Data Protection Officer) : Pavol Ťažký – konateľ firmy
    • osobné údaje ktoré spracúvame : meno a priezvisko, adresa, mesto, psč, emailová adresa, telefónne číslo, cookies
    • Poskytovanie Vašich osobných údajov je zmluvnou požiadavkou. Spracúvame len osobné údaje potrebné pre vybavenie vašej objednávky, dovoľuje nám to GDPR európske nariadenie č. 2016/679 a zákon č. 18/2018 Z. z. § 13 odsek 1 písmeno b, o ochrane osobných údajov. Osobné údaje sa nám musia poskytnúť pretože bez toho nie je možné vybaviť Vašu objednávku ani Vám doručiť tovar. Vaše osobné údaje budeme využívať na uvedené účely v nevyhnutnom rozsahu.
    • osobné údaje v účtovníctve archivujeme 10 rokov, pre daňový úrad podľa zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach v znení neskorších predpisov.
    • Vaše osobné údaje môžeme ďalej poskytovať osobám – sprostredkovateľom spracúvania a príjemcom, ktorí sa podieľajú na prevádzke e-shopu a na plnení účelu spracúvania osobných údajov. Takýmito osobami sú najmä zmluvní partneri Tauri s.r.o. ako poštové podniky, kuriérske spoločnosti, prevádzkovatelia web shopu, subjekty z oblasti informačných technológií a poradenstva, prostredníctvom ktorých sa zabezpečuje prevádzka e-shopu, vyhodnocovanie jeho činnosti a ponuky tovaru, vrátane doručovania tovaru.
    • v prípade žiadosti máte právo o prístup k vašim osobným údajom(tzv výpis), aktualizáciu alebo vymazanie svojich osobných údajov(ktoré nebudú v rozpore s inými zákonmi/nariadeniami). Na tzv. výpis vašich osobných údajov máte bezplatný nárok 1x ročne, ostatné môžu byť spoplatnené.