Už viac ako 70 rokov ubehlo od výroby prvých topánok značky Palladium , keď výrobcovia leteckých pneumatík začali svoje skúsenosti z leteckého priemyslu aplikovať pre gumené podrážky obuvi.
Výborné vlastnosti obuvi Palladium sa osvedčili v druhej svetovej vojne,keď značka zareagovala na požiadavku trhu na odolnú vojenskú obuv – boli pohodlné, boli odolné a do histórie sa zapísali ako súčasť uniformy najlegendárnejšie sily sveta -elitnej francúzskej cudzineckej légie.
Byť legionárom znamenalo chodiť, plaziť sa, behať a liezť, vo dne v noci.
Prečo obuv značky Palladium tak výnimočná? Pretože topánky sú robustné, ale ľahké, vodeodolné.
Ich dizajn stal nadčasovým, je to preto, lebo reaguje na základnú potrebu odolnosti voči opotrebovaniu, ale zároveň prihliada najnovšie trendy.
80. roky sa New York stal rodiskom pre rozvíjajúce sa subkultúry. Jeho energia, odvážnosť, jeho neobmedzené možnosti sa nazývajú tvorivé a ničivé mysle z celého sveta do mesta vrátane Andyho Warhola a Keitha Haringa. Ich cieľom bola sloboda – sloboda slova, sloboda tvorenia a sloboda lásky. Oblečenie sa stalo dôležitým spôsobom, ako oznámiť svoju identitu a stav mysle. Umelecké komunity si často vybrali čierny vzhľad, aby sa od seba odeli, obuté v teniskách Palladium Pampa Black.
Punk rock, grunge a elektronické rave. V 90. rokoch protikultúrne hnutia naďalej poháňali tvorivú sféru a tlačili späť proti kódom hlavného prúdu. Čižmy Palladium zostali prirodzenou voľbou vďaka svojej odolnosti a odolnosti voči poveternostným vplyvom, pre svoju schopnosť prejsť z jamy mosh na otvorenú cestu. Bol to však aj ich štýl, ktorý ich odlišoval – ich silný, vojenský vzhľad pôsobil mimoriadne príťažlivo pre outsiderov s dôverou zvoliť si vlastnú cestu.
V 90. rokoch množstvo siahlo po kožených modeloch Palladium. Tieto topánky zachytili ducha okamihu kombináciou nenápadnej funkčnosti a rock-and-roll cool.
Spoločnosť Palladium neváhala s vytvorením jednej z prvých línií ekologickej obuvi v roku 1991. Inovatívne modely vyrobené z materiálov priateľských k prírode odrážali hodnoty značky.
Palladium je hrdé na to, že spolupracovalo s niektorými z najvplyvnejších svetových značiek a poprednými tvorivými myšlienkami z celého sveta. Za 70 rokov sme vybudovali platformu, ktorá podporuje a rozširuje skutočné, kreatívne skúmanie, ktoré stelesňujú partnerstvá s inšpiratívnymi jednotlivcami, značkami a komunitami. Z preskúmania následkov katastrofy vo Fukušime v Japonsku. s Pharrellom Williamsom, ponorením sa hlboko do podzemných vĺn londýnskeho pirátskeho rádia so spoločnosťou Skepta et JME, vydaním archivovaného produktu v sieti Neighborhood alebo letom s vývojom uniformy M65 od hlavy po päty v spoločnosti Alpha Industries … Palladium verí, že proces spolupráce je nástroj na federáciu a inšpiráciu jednotlivca.